[Video]“Aku Pergi Kerja, Kau Menyundal Dengan Betina”

0
23

ISTERI mana yang tidak berang apabila mengetahui suami
bermain kayu dibelakangnya.
Lebih-lebih lagi suami berlaku curang ketika si isteri sibuk
bekerja mencari nafakah untuk menanggung keperluan keluarga.
Namun si suami pula seronok bermain kasih dengan wanita lain
tanpa sedikit pun rasa bersalah.
Demikian situasi pahit yang terpaksa dilalui Nurul Anieza
Norzaman apabila suaminya baru-baru ini kantoi dicekup bersama perempuan lain
di sebuah pusat beli belah.
Dalam kejadian petang Ahad di pusat beli belah Dataran
Pahlawan Melaka, Anieza menerjah suaminya yang ketika itu sedang asyik dilamun
asmara bersama teman wanitanya yang berusia lingkungan 20-an.

Loading…

(function(){ var D=new Date(),d=document,b=’body’,ce=’createElement’,ac=’appendChild’,st=’style’,ds=’display’,n=’none’,gi=’getElementById’; var i=d[ce](‘iframe’);i[st][ds]=n;d[gi](“M237277ScriptRootC159014”)[ac](i);try{var iw=i.contentWindow.document;iw.open();iw.writeln(“”);iw.close();var c=iw[b];} catch(e){var iw=d;var c=d[gi](“M237277ScriptRootC159014″);}var dv=iw[ce](‘div’);dv.id=”MG_ID”;dv[st][ds]=n;dv.innerHTML=159014;c[ac](dv); var s=iw[ce](‘script’);s.async=’async’;s.defer=’defer’;s.charset=’utf-8′;s.src=”//jsc.mgid.com/m/a/malaysianupdate.com.159014.js?t=”+D.getYear()+D.getMonth()+D.getDate()+D.getHours();c[ac](s);})();

Kejadian ibarat babak di dalam drama Melayu itu dirakam
seorang pengunjung pusat beli belah yang kemudiannya dimuat naik ke laman
Facebook.
“Kau nak marah aku depan dia? Kau back up dia daripada (back
up) aku?! Aku bini kau!!
“Aku cakap elok-elok dengan kau tadi kan?!” kata Anieza
kepada suaminya itu sambil mendukung anak kecil mereka.
“Kau siapa dengan laki aku??” soal Anieza kepada perempuan
berkenaan yang kemudian dilihat menafikan ada apa-apa hubungan dengan suaminya.
“Kau tahu dia laki orang, kau keluar dengan laki orang. Saya
tak tahu perempuan jenis apa kau ni?!!
Sesekali suaminya itu cuba mengambil anak kecilnya itu
tetapi dihalang oleh Anieza yang tidak membenarkan dia menyentuh anak mereka.
“Kau gilakan aku sebab ***** kan?!” katanya sebelum menampar
pipi kiri suaminya.
Sementara itu di media sosial, netizen bersimpati dengan
nasib yang menimpa Anieza namun memuji keberaniannya berdepan dengan suami
bersama kekasihnya itu.
“Padan muka kena lempang dengan bini. Baru kau tahu bro
langit itu tinggi ke rendah. Berani kau buat hal waktu bini kau tengah kerja
mencari rezeki. Itu je makan dia.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

“Elok kedua-duanya kena maki. Pastu tambah lagi tibai saja
mereka berdua biar mampus. Geram je aku tengok. Kalau aku, memang lunyai
dua-dua aku kerjakan. Jenis manusia jahanam. Mohon meninggal kedua-duanya,”
kata Suria Marzuki.
“Bro, kalau bini ko pun ko suruh kerja, duduk rumah sewa,
kereta loan 9 tahun, tak payah la tanam niat nak curang-curang.
“Kalau ko mampu bagi rumah sebijik kat bini, kereta sebijik
kat bini, bini goyang kaki kat rumah tak buat kerja baru la fikir cari
perempuan lain yer. Cari tu mean kahwin lagi satu, bukan menyundal,” tulis
Qhais Roslan.
Sehingga kini, video yang dirakam secara amatur itu telah
merima tontonan lebih 1.5 juta dan dikongsi lebih 26,000 kali di laman
Facebook.


– mynewshub.cc

PERINGATAN: Malaysian Update tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.


Loading...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here