Header Ads

Loading...

Suami Tak Tahan 3 kali Semalam, Isteri Tidur Dengan jantan lain


Ismail 30 tampak bingung saat berada di dalam pengadilan agama,tak lama kemudian dia mengangkat panggilan talipon dan berbincang dengan seseorang.

Setelah itu pandangannya mengarah keluar dan wajahnya terlihat bahagia ketika ahli keluarganya datang menghampiri.

Di tangannya terdapat surat gugatan cerai terhadap isterinya yang dia nikahi sejak dua tahun lalu.

“Saya sudah tak tahan dengan sikap isteri,ditambah pula dia memiliki lelaki lain”


Loading...

“Saya masih bisa memenuhi hasrat isteri dua atau tiga kali seminggu,tapi dia minta tiap malam,lelaki mana yang tahan”ungkap ismail menceritakan kisahnya.

Menurut ismail lagi,isterinya memiliki kemampuan khusus setelah menjalani sukan bersama jiran-jirannya mulai setahun lalu,ditambah pula isterinya kerap mengamalkan jamu tradisional yang di belinya melalui laman media sosial.

Manakala ismail sendiri tak sempat bersukan kerana kerja berangkat pagi pulang petang ,sementara diranjang dia hanya bisa bertarung satu ronde.

“Dua ronde bisa, tapi itu saya harus bersusah payah ,Kalau tidak dipenuhi isteri saya akan marah, tuturnya”

Lain daripada itu,penampilan isterinya juga berubah,kalau dulu iserinya hanya berdandan ala kadar namun tetap cantik pakai tudung,tapi sekarang isterinya sudah mulai mencukur alis mata dan memakai bulu mata palsu.

Bahkan kata ismail kalau mereka keluar bersama isterinya lebih suka memakai baju-baju yang mengundang nafsu lelaki lain.

Perselingkuhan isteri ismail terbongkar apabila mereka bertembung secara tidak sengaja di sebuah pasar raya.

“Ya saya melihat dia dengan lelaki lain,bahkan dia mengaku sudah tidur dengan lelaki itu,apabila saya tanya kenapa? dia menyatakan bahwa saya tidak sanggup memenuhi kebutuhan batinnya.

Maruah saya tercalar,saya tidak ada pilihan lagi selain cerai,kata mail.

No comments

Loading...