Header Ads

Loading...

Anak Tak Berhenti Menangis, Rupanya Pertanda Isteri Dibunuh Sadis


Siapa sangka canda tawa sepasang suami isteri di pagi hari jumaat kelmarin menjadi hari bahagia terakhir bagi Laiga (19) sebelum ditemukan mati mengenaskan dikebuh jangung milik mereka di Aceh Darussalam

Lebih memilukan apabila mayat wanita beranak satu itu ditemukan oleh suaminya sendiri Bustami,dia menemukan isterinya terlentang di tepi kebun jangung milik mereka,wajahnya lebam-lebam dan tidak berpakaian.

Menurut bustami 33,rasa tidak sedap hatinya bermula ketika anaknya yang berusia 1,5 tahun terus menangis,beliau kemudian menyusul isterinya ke kebun yang berjarak 1 kilometer dari rumahnya dan menemui mayat isterinya.

Hasil siasatan awal pihak polis negeri itu,mangsa dipercayai di rogol sebelum dibunuh,namun belum ada tangkapan dilakukan hingga kini.


Loading...

Dimaklumkan Bustami dan isteri menikah selepas di jodohkan oleh sepupunya salamah,bustami pertama kali melihat Laiga ketika dia menjemput adiknya yang belajar mengaji di rumah sepupunya itu.

Sejak daripada itu hubungan keduanya mulai rapat dan menikah 4 bulan kemudian.

Sepanjang mereka hidup bersama,bustami berkata dia sangat mencintai isterinya,mereka sama sekali tidak pernah bertengkar kerana isterinya memiliki hati yang lembut dan pemaaf

Menurut bustami lagi,pagi jumaat itu dia sudah melarang isterinya untuk pergi ke kebun bersendirian,akan tetapi isterinya berkeras, sementara Bustami yang sedang sakit menjaga anaknya yang masih bayi di rumah.

Karena bayi kami menagis terus, saya tergerak melangkah untuk menjemput isteri ke kebun,luah bustami

No comments

Loading...